Rozentovas pamatskola piedāvā individuāli pielāgotas speciālās izglītības programmas, kurās katrs skolēns saņem nepieciešamo atbalstu un uzmanību, lai attīstītu spējām atbilstošas prasmes.
Profesionāli skolas darbinieki veido drošu, iekļaujošu un motivējošu vidi, kurā bērni var mācīties un augt ar prieku.
Skolā var apgūt kādu no divām pamatizglītības programmām:
-
Speciālās pamatizglītības programma izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem (IP kods: 21015811);
-
Speciālās pamatizglītības programma izglītojamajiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem (IP kods: 21015911).
Aktīvi sadarbojoties ar pedagoģiski medicīniskajām komisijām, skolas pedagogi un atbalsta komanda iesaka bērnam piemērotākās izglītības programmas.
Sasniedzamie rezultāti izglītības programmai izglītojamajiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem:
- Apgūtas pamatprasmes atbilstoši katra izglītojamā veselības stāvoklim, spējām un attīstības līmenim;
- Veikta izglītojamā attīstības traucējumu korekcija un kompensēšana atbilstoši speciālistu ieteikumiem, nodrošinot veselības saglabāšanu;
- Izglītojamais saņem praktiskās darbības pieredzi un zināšanas, lai, savu veselības vai garīgās attīstības iespēju robežās, spētu turpināt izvēlēties savas profesionālās izglītības un darba gaitas;
- Apgūtas patstāvīgās dzīves un pašapkalpošanās prasmes izglītojamā veselības vai garīgās attīstības iespēju robežās;
- Izglītojamajam ir veicināta valodas uztvere, kustību attīstība, pasaules izzināšanas un saskarsmes spējas, sekmējot komunikāciju ar līdzcilvēkiem;
- Individuālie izglītības programmas apguves plāni katram izglītojamajam ar speciālajām vajadzībām tiek regulāri izstrādāti, īstenoti un koriģēti, ievērojot viņa apgūtās zināšanas, prasmes un attīstības dinamiku;
- Ne mazāk kā 60% aptaujāto pedagogu un vecāku apliecina, ka iestādes sniegtie pakalpojumi ir pieejami un kvalitatīvi;
- Izglītojamajiem nodrošinātas individuālās vai grupu atbalsta nodarbības atbilstoši izglītojamā speciālajām vajadzībām un attīstības dinamikai.