Pieklājība ir labsirdība sīkumos.
Savstarpēja labvēlība ir vistuvākā radniecība.
Pieklājība rada un izraisa pieklājību.

Interešu izglītība

Interešu izglītība veicina bērnu radošumu, sociālās prasmes un individuālo izaugsmi. Piedaloties pulciņos, viņi atklāj un attīsta savus talantus, mācās sadarboties un uzņemties atbildību. Tas veicina pašdisciplīnu, motivāciju un sagatavo bērnus nākotnes izaicinājumiem.

Skolas interešu izglītības piedāvājumā dažādās jomās ietilpst:

  • Rokdarbi, māksla - Dāvanu izgatavošana, Papīra plastika, "Art" studija, "Čaklās rociņas", Digitālās mākslas pulciņš "Animācija";

  • Teātris - "Radošie bērni", Leļļu teātris "Smaids";

  • Mūzika, deja - Vokāli instrumentālā grupa "Forest City", Mūsdienu dejas grupa "The Power";

  • Dzīvesveids - Dzīves izziņas pulciņš "Neparastā pasaule", Veselīga uztura pulciņš "Ņam, ņam";

  • Valoda, kultūra - "Veidošana - ceļš uz valodas pilnveidi", krievu valodas pulciņš, Latviešu valodas un literatūras pulciņš.

Pulciņu darbs tiek regulāri izvērtēts, un interešu izglītības piedāvājumu aktualizējam katru mācību gadu.

 

Speciālā pirmsskolas izglītība

Speciālā pirmsskolas izglītība nodrošina individuāli pielāgotu vidi bērniem, kuriem nepieciešams īpašs atbalsts. Skolas pirmsskolas grupā bērni rotaļājoties mācās sadarboties ar citiem, attīstīties fiziski un iegūt pirmās zināšanas, kas viņiem noderēs turpmākajā izglītībā. Svarīgi ir sākt šo atbalstu jau agrā bērnībā, jo tas palīdz bērniem kļūt patstāvīgākiem, drošākiem un labāk saprast apkārtējo pasauli.

Skolā uzņem bērnus divās speciālās pirmsskolas izglītības programmās (IP kodi: 01015811, 01015911).

Sasniedzamie rezultāti pirmsskolas izglītības grupai:

  • Izglītojamais ir ieguvis  zināšanas, izpratni un pamatprasmes septiņās mācību jomās. Izglītojamā sasniegumi  attiecībā pret obligātā satura apguves plānotajiem rezultātiem tiek atspoguļoti vērtējumā un aprakstā;
  • 1. klases skolotāji  skolās, kurās izglītību turpina pirmsskolas  izglītojamie,  anketēšanā  atzīst, ka  izglītojamie ir sagatavoti pamatizglītības apguvei atbilstoši savām spējām un veselības stāvoklim;
  • 70% vēroto nodarbību apliecina, ka pirmsskolas  izglītojamajiem tiek  veidotas  caurviju prasmes;
  • Pirmsskolas izglītojamie, kuriem dzimtā valoda ir mazākumtautību valoda, atbilstoši savām spējām ir apguvuši sarunvalodu, kā arī spēj turpināt iegūt izglītību valsts valodā;
  • Individuālie izglītības programmas apguves plāni katram izglītojamajam ar speciālajām vajadzībām tiek regulāri izstrādāti, īstenoti un koriģēti, ievērojot viņa apgūtās zināšanas, prasmes un attīstības dinamiku;
  • Nodrošināta izglītojamā izaugsme, īstenojot mērķtiecīgu un padziļinātu spēju izvērtēšanas, izpētes darbu, kā arī speciālista ieteiktos korekcijas pasākumus;
  • Ne mazāk kā 60% aptaujāto pedagogu un vecāku apliecina, ka iestādes sniegtie pakalpojumi ir pieejami un kvalitatīvi.

Speciālā pamatizglītība

Rozentovas pamatskola piedāvā individuāli pielāgotas speciālās izglītības programmas, kurās katrs skolēns saņem nepieciešamo atbalstu un uzmanību, lai attīstītu spējām atbilstošas prasmes.

Profesionāli skolas darbinieki veido drošu, iekļaujošu un motivējošu vidi, kurā bērni var mācīties un augt ar prieku.

Skolā var apgūt kādu no divām pamatizglītības programmām:

  • Speciālās pamatizglītības programma izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem (IP kods: 21015811);

  • Speciālās pamatizglītības programma izglītojamajiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem (IP kods: 21015911).

Aktīvi sadarbojoties ar pedagoģiski medicīniskajām komisijām, skolas pedagogi un atbalsta komanda iesaka bērnam piemērotākās izglītības programmas.

Sasniedzamie rezultāti izglītības programmai izglītojamajiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem:

  • Apgūtas pamatprasmes atbilstoši katra izglītojamā veselības stāvoklim, spējām un attīstības līmenim;
  • Veikta izglītojamā attīstības traucējumu korekcija un kompensēšana atbilstoši speciālistu ieteikumiem, nodrošinot veselības saglabāšanu;
  • Izglītojamais saņem praktiskās darbības pieredzi un zināšanas, lai, savu veselības vai garīgās attīstības iespēju robežās, spētu turpināt izvēlēties savas profesionālās izglītības un darba gaitas;
  • Apgūtas patstāvīgās dzīves un pašapkalpošanās prasmes izglītojamā veselības vai garīgās attīstības iespēju robežās;
  • Izglītojamajam ir veicināta valodas uztvere, kustību attīstība, pasaules izzināšanas un saskarsmes spējas, sekmējot komunikāciju ar līdzcilvēkiem;
  • Individuālie izglītības programmas apguves plāni katram izglītojamajam ar speciālajām vajadzībām tiek regulāri izstrādāti, īstenoti un koriģēti, ievērojot viņa apgūtās zināšanas, prasmes un attīstības dinamiku;
  • Ne mazāk kā 60% aptaujāto pedagogu un vecāku apliecina, ka iestādes sniegtie pakalpojumi ir pieejami un kvalitatīvi;
  • Izglītojamajiem nodrošinātas individuālās vai grupu atbalsta nodarbības atbilstoši izglītojamā speciālajām vajadzībām un attīstības dinamikai.